Slide background

Garant udlejning

Maskiner og værktøj til alle

Lejebetingelser & klagemuligheder

Vi gør vores bedste for at leve op til vores kunders forventninger.

Men skulle der en sjælden gang imellem opstå uoverensstemmelser, vil vi bestræbe os på at løse disse i dialog med dig.

Er dette ikke tilfredsstillende har du mulighed for at klage.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives på http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse garant@garant.dk.

Lejebetingelser

Download vores lejebetingelser

Fortrydelsesret for forbrugere

I henhold til Forbrugeraftalelovens §18, stk. 2 vedrørende fortrydelsesret på tjenesteydelser ophører fortrydelsesretten på tjenesteydelser, når disse er fuldt udførte. Det vil sige, når lejeproduktet er afsendt eller udleveret.

Men har du brug for at ændre lejedatoer, tilføje eller fjerne produkter fra din lejeaftale mv., så er vi naturligvis altid åbne for dialog.

Kontakt vores udlejere, så vil de forsøge at finde en løsning der passer os begge.

Ny kunde?

Nye kunder er altid velkomne hos Garant Udlejning.

Vi har dog oplevet et stigende antal tilfælde af tyveri/bedrageri. Derfor tager vi som udgangspunkt et depositum, når du opretter ordrer hos os. Depositummet skal betales ved udlevering af værktøjet og tilbageføres så snart, det er returneret.

Hjem » Lejebetingelser