Skip to main content
GARANT UDLEJNING
MASKINER OG VÆRKTØJ TIL ALLE

UDLEJNING SIDEN 1993


Garant Udlejning A/S har udlejet materiel siden 1993 og har i dag egne udlejningsforretninger, online udlejning, der distribuerer værktøj og materiel i hele landet samt formidling af udlejningsløsninger til grossister og detailhandlende og materielstyringsløsninger til kommuner og virksomheder.

Lej online eller i vores butikker

”Det vi ikke har – det skaffer vi” – det er vores forpligtende motto. Vi har et bredt sortiment af maskiner, værktøj og materiel til blandt andet VVS´ere, el-installatører, entreprenører og private. Herudover har vi et omfattende samarbejde med ca. 550 underleverandører og er online med ca. 80 udlejningssatellitter fordelt over hele Danmark. Det er din garanti for at vi, til enhver tid, kan skaffe dig det ønskede materiel. Et bredt sortiment forpligter. Du kan altid søge råd og vejledning hos vores kvalificerede udlejere om produktvalg og anvendelsesmuligheder. I vores online udlejningsshop kan du døgnet rundt reservere vores fulde sortiment. Materiel på op til 40 volumenkilo distribueres fra dag-til-dag i hele landet for 95 kr. ekskl. moms. Større varer sendes med fragt.

Vi er DRA-certificeret. Du kan derfor være sikker på at Garant Udlejning leverer kvalitetsprodukter hver gang, der tager  hensyn til vores fælles miljø og sikkerhed.

Færdige udlejningsløsninger

Udlejning er et område i vækst inden for mange segmenter, ikke mindst værktøj og maskiner, der af de fleste anses for at være dyre anskaffelser. Baseret på et professionelt og gennemtestet udlejningsværktøj kombineret med vores mangeårige erfaring med udlejning fra tømmerhandler, byggemarkeder og grossister, skaber vi succesfulde udlejningsløsninger til vores kunder. Uanset om du ønsker at udleje eget materiel eller materiel fra Garant, får vi dig hurtigt i gang.

Løsninger til materielstyring

En stor del af at drive udlejning handler om materielstyring – dvs. at opnå maksimal udnyttelse af materiellet. Garant Udlejning har på baggrund af mere end 20 års erfaring i udlejningsbranchen, udviklet vores egen softwareløsning til udlejnings- og materielstyring, som med succes er implementeret hos flere større kommuner, håndværksvirksomheder og entreprenører.

Systemet giver overblik over:

  • Lagerstyring
  • Ansvarsfordeling for materiellet
  • Fysisk placering af materiellet
  • Servicestand
  • Omkostninger
  • Brugervejledninger

BOLIGFORENINGER


Vi servicere både direkte og via rådgivere flere boligforeninger, og vi har god erfaring med planlægning og logistik i forbindelse med større renoveringsarbejder i boligforeninger.

Vi tager ansvar for koordinering af opgaverne og varslinger og aftaler med viceværter og beboer, så vores tilstedeværelse og arbejdet genere beboerne mindst mulig.

Tidsplaner og overholdelse af tidsplaner er en meget høj prioritering i vores arbejde, og vi ser altid meget løsningsorienteret på det, så alle parter er positive i processen og samarbejder om at løse eventuelle besværligheder i processen.


For os er kommunikation også en meget vigtig del af vores arbejde, og vi bestræber os på at få så kort kommunikationsvej som muligt, og vores medarbejder er meget serviceorienteret og selvstændigt arbejdende. Vores tømrer kommunikerer og planlægger meget selv ud fra de aftaler, der er indgået.

Vi vil meget gerne hjælpe med både mindre og større opgaver og tager udgangspunkt i jeres behov. Vi har tømrersvende med en bred faglig viden og mange års erfaring inden for tømrerfaget.

SE ET UDPLUK AF VORES REFERENCER NEDENFOR.